piątek, 15 lipca 2011

Łapacz snów

 Nadszedł czas na debiut mojej biżuterii na tym blogu ;)


Na pierwszy ogień idzie piórkowy naszyjnik, z motywem łapacza snów.
Całość ręcznie pleciona. Wierzcie, lub nie, ale paluszki teraz bolą okrutnie :D
O ilości czasu spędzonej nad pleceniem tego  już nie wspomnę... W tym czasie zdążyłam obejrzeć... hmmm a raczej tylko przesłuchać 7 odcinków Pamiętników Wampirów...

W całości:

 Pleciony sznureczek na którym całośc jest zawieszona:



Plecionka:

 I piórka - brązowo miodowe:

Ale uważam, że warto było. Mimo, że nie wyszło idealnie to i tak jestem z siebie dumna ;) (ach ta moja skromność... :D)
Adres ze zdjęć: podziomka.pinger.pl , to adres drugiego mojego bloga, na którego także zapraszam :)

5 komentarzy:

  1. Świetny blog <3
    Boska biżu.. ;D
    Zapraszam do mnie dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog <33 Oby tak dalej ! ; **
    Świetne zdjęcia !:-).
    Zapraszam do mnie www.sandra-lip.blogspot.com
    Dodajemy ? ; **

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie że mogłam pomóc ! :)
    świetna biżuteria :*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p