niedziela, 17 lipca 2011

Bransoletka z kwiatem

Uch nie lubię niedzieli...
Nie mogę sobie wtedy znaleźć zajęcia. Bo ileż można siedzieć przed kompem, albo telewizorem?
Lubię poleniuchować, ale nie wtedy, kiedy nie mogę odstresować się przy biżuterii!
Ech...
Jak sobie teraz myślę, że mogłam ten wolny czas poświęcić na opanowanie bloga? Ciągle znajduję na blogspocie zakamarki, które jeszcze muszę poznać. Uwierzcie, że dopiero przed momentem odkryłam jak się wysyła wiadomość prywatną... Coś okropnego hehe.

No dobrze, ale teraz do rzeczy.
Dzisiaj mam do pokazania bransoletkę. Mix koralików, kryształków, kamieni w odcieniach niebieskiego, a na czołowym miejscu kwiatuszek z modeliny.
Długość 16cm + przedłużka


2 komentarze:

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p