sobota, 23 lipca 2011

Broszeczki :)

Broszki z zamków. Zrobione na zamówienie.
Choć wyglądają niepozornie, to na początku miałam okrutny problem, żeby to wykładać do kupy i żeby wyglądało jak należy xD Ale się udało :) Są słodziutkie :)

Aż 4 sztuki - 2x burgund i 2x niebieski. Ze szklanymi perełkami.

Burgundowe:


Rzut oka na zapięcie z tyłu:

Niebieskie :) ;

I jeszcze raz, ale na innym tle :


Chyba moje narzekanie w poprzednim wpisie zostało wzięte pod uwagę ;) Zrobiło się baaardzo cieplutko :) idę wystawić nóżki do słoneczka ;) może wymyślę coś nowego do zrobienia ;)

Edit:

Zapomniałam o jeszcze jednej parze broszek, które robiłam już wcześniej :)
W kolorze czarnym:

4 komentarze:

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p