sobota, 23 lipca 2011

Tęczowo!

Pogoda nie rozpieszcza... Niby wyszło słonko, ale nadal jest chłodno :( Wieje jakiś dziwnie zimny wiatr... O opalaniu nie ma mowy :( a tak tęsknię, za tym, żeby sobie usiąść na kocu z książką w ręce i łapać delikatne promyczki słońca... Mmmm
Jak na razie zostaje tylko czekać na lepszą pogodę...

Tęcza...
Zjawisko piękne i ciekawe :) Chyba nic dziwnego, że staje się inspiracją :)
Tęcza przelana na kolczyki:


Plecione kolorowymi niciami na bazie z drutu posrebrzanego. Misterna praca... Oj złości było przy tym co nie miara... Ale za to jaki efekt!

3 komentarze:

  1. łał, na pewno trudno uzyskać taki efekt! świetne są. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne ;) poprawiają humor w taką pogodę ;p

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p