czwartek, 11 sierpnia 2011

Arbuzy!

Coraz bardziej zaczyna mi się tu - na blogspocie - podobać :) Sympatyczni ludzie, nowe znajomości. Super!
Na moim pierwszym blogu nie było tak ciekawie, ale mimo to nadal go prowadzę i wrzucam tam dosłownie wszystko xD
Jeśli komuś byłoby mało oglądania kolczyków tutaj to zapraszam do obszerniejszej galerii: podziomka.pinger.pl ;)

A dzisiaj kolczyki na słodko.
Arbuzy :)



Wykonane metodą decoupage. Mają około 4cm wysokości (bez bigla) i 2 cm szerokości.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia oraz ładnej pogody ;)
U mnie niestety na niebie mleko :(

6 komentarzy:

  1. świetne są te kolczyki .. takie pyszne ; D

    + zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne ;p nabrałam ochoty na arbuza ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudowne! naprawdę chyba się minęłaś z powołaniem, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś świetna :D
    Zapraszam do siebie jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p