środa, 10 sierpnia 2011

Bredzenie o niczym...

Ostrzegam - wpis typowo prywatny :P

Obiecałam pokazać pazurki na które wczoraj narzekałam, że wolno schną :P
Proszę :

Klik



Lakier - baza w rzeczywistości jest bardziej koralowy - ale wiadomo, na zdjęciach ciężko jest ująć prawdziwe kolory ;)

Dodatkowo - skoro już się chwalę ^^ - dodaję fotki innych malowideł ;)
Wszystkie malowane przeze mnie na mojej naturalnej płytce.








Może i nic specjalnego, ale nie przechodziłam żadnych kursów, nie wiem jak poprawnie powinno malować się paznokcie, ani jakich kolorów nie powinno się ze sobą łączyć ;)
Po prostu w wolnych chwilach siadam, wyciągam moje lakiery i daję się ponieść fantazji.
Czasem wyjdzie coś bajecznego, a czasem muszę je od razu zmywać, bo nie mogę na nie patrzeć :P


P.S. Nie zwracajcie uwagi na tło zdjęć, ani na to co trzymam w ręce ;) robiłam je dla siebie, nie sądziłam, że kiedyś je opublikuję, więc się tym nie przejmowałam ;)

Pozdrawiam i całuję :*

11 komentarzy:

  1. wow świetna długość i kształt, bardzo podoba mi się zeberka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja takich długich w życiu bym nie potrafiła zapuścić xd

    A wzory.. genialne!

    OdpowiedzUsuń
  3. zeberka najlepsza:)
    A i miałąm kiedyś takiego samsunga jak masz na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. łoo przepiękne paznokcie<3 jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;*

    OdpowiedzUsuń
  5. używasz jakiejś odżywki do paznokci że tak dobrze się mają?
    Zdradź swój sekret proszę bo moje pazurki są liche... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Artystka przecudowne ;p
    A te pierwsze...dzieło sztuki ;D
    masz piękne paznokcie...moje są strasznie słabe ciągle się łamią i rozdwajają, juz nie mam pojęcia co z nimi robić ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. podobaja mi sie pierwsze. tez ucze sie robic takie cudenka na pazurach ale moje paznokcie sa minimalne jak narazie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Na Wasze pytania odpowiem wkrótce w osobnym wpisie ;) ok?
    Nie lubię się rozpisywać w komentarzach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm, paznokcie są świetne! Podziwiam po pierwsze ludzi, którzy umieją coś takiego robić, po drugie tych, którym wygodnie się z nimi chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podziwiam !
    przy jednej ręce jeszcze coś stworzę, ale na drugiej zawsze jest już problem !

    dzięki za odwiedziny i koment
    pozdr. serd. AL

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p