wtorek, 9 sierpnia 2011

Elagancja

Malowałam właśnie pazurki i czekam aż wyschną. Nie lubię czekać grrr. No ale jak chce się mieć ładne pazurki trzeba poczekać :P
Muszę sobie kupić jakiś przyspieszacz do schnięcia lakieru. Macie swoje jakieś sprawdzone? Chętnie posłucham Waszych opinii :)

A pazurki jak wyschną to pewnie Wam pokażę ;)

Dzisiaj kolczyki - kilka par.
Wybrałam te bardziej eleganckie.
Zapraszam do oglądania:


Diamentowe kulki:



 Perełka w srebrnościach:



 Kryształek w posrebrzanej oprawie:




Na rybkach:


Delikatne gronka:





10 komentarzy:

  1. kryształki mnie urzekły :) Kojarzą mi się z jakąś aurą tajemniczości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne kolczyki :P
    chociaż ja nie lubię długich :P
    a co do przyspieszacza schnięcia to niestety nie pomogę :P
    mi same schną : ddd
    obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile kolczyków. Ja niestety preferuje tylko wkrętki xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolczyki:)) + obserwuje licze na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie kolczyki ;p co jedne to ładniejsze ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi sie podobaja, wszystkie maja cos w sobie ;)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie długie wiszące kolczyki w połączeniu ze ścisłym upięciem włosów, wtedy twarz wydaje się smuklejsza.
    Paznokcie zawsze maluje oglądając film, nie nudzę się czekając aż wyschną :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p