środa, 17 sierpnia 2011

Łezki szydełkiem płakane

Przepraszam za chwilową nieobecność, ale chyba wystarczającym usprawiedliwieniem będzie długi weekend :P Spędziłam go niemal w całości z moim skarbem, a wczoraj, na dobitkę udaliśmy się na gorące źródła :)
Było świetnie. 4,5 godziny fantastycznej zabawy, w gorącej wodzie :)
Pogoda była straszna - niebo całe zasiane chmurami, słońce nie wyszło nawet na sekundę! Na dodatek co chwilę padał deszcz :P
Oczywiście nam to nie przeszkadzało. I tak byliśmy cali mokrzy :P najważniejsze było, że w dupkę ciepło :)

Polecam takie wypady na termy - w Polsce są coraz atrakcyjniesze oferty. Co prawda cena czasem zwala z nóg, ale jak sie dłużej temu przyjrzeć, to nie wychodzi wiele drożej niż moczenie się na zwykłym basenie, a przynajmniej woda jest ciepła. Do tego wspaniałe właściwości wody siarkowej :)
Po takim dniu byłam co prawda zmęczona, ale od razu widać poprawę - skóra gładka jak pupcia niemowlaka, pory ściągnięte, wągry znacznie mniej widoczne. Dzisiaj nie musiałam nawet nakładać kremu matującego, ani podkładu, bo buzia taka matowa i promienna :)

Gdyby ktoś chciał wiedzieć gdzie byłam, podaję link:  Klik
Termy malutkie, ale najbliżej mnie i najtaniej w Polsce :)


Ale dość tego zachwalania :P

Dzisiejsza porcja biżu
Do wyboru do koloru:








Było ich jeszcze więcej - w różnych kolorach i duetach kolorystycznych, ale rozeszły się zanim zdążyłam powiedzieć "uśmiech poproszę", robiąc im zdjęcia.
Oczywiście nadal mogę takie zrobić w dowolnym kolorze ;)

Opis jest chyba zbędny, ale napiszę: :P
Kolczyki szydełkowe, z kordonka, w kształcie łezki. Środek usztywniany. nie krochmalone.

Pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. CUDNE !

    Pozdrawiam:*
    love-arts

    OdpowiedzUsuń
  2. w pobliżu mojego miasta niestety nie ma żadnych term... a kolczyki śliczne zazdroszczę posługiwania się szydełkiem :) dodaję do obserwowanych i zapraszam do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarne najlepsze
    Dzięki za koma i zapraszam ponownie

    OdpowiedzUsuń
  4. Megaa kolczyki: )
    i zapraszam ponownie ale do obserwowania xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolczyki <3
    +
    Fajny blog ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. podziwiam ludzi z takimi zdolnosciami manualnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obejrzałam Twój blog z zapartym tchem. Wszystkie Twoje pomysły i wykonanie są świetne. Idealnie wpisujesz się w tematykę naszego portalu, którym jest przede wszystkim moda, DIY, porady, oraz nowoczesne kosmetyki. Odwiedź naszą stronę www.funfashion.pl i przekonaj się!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p