piątek, 19 sierpnia 2011

Malunki

Wczoraj wkurzyłam się okrutnie :/
Specjalnie przeniosłam się z bloga na Pingerze podziomka.pinger.pl ,  żeby w razie jakby tam coś zaczęło znowu nawalać, móc pisać tutaj...
A wczoraj niespodzianka - edytor tekstu nie działał na blogspocie... Grrr
Czy kiedyś coś będzie działało jak należy???

No dobrze... Dość złości..

Pamiętacie moje malunki na pazurkach ?
Klik

Wzór z nich doczekał się swojego uwiecznienia na dłuższy czas :)
Powstały kolczyki z tym właśnie malunkiem ;)




Serduszka z modeliny, malowane lakierem

 Pozdrawiam

13 komentarzy:

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p