piątek, 12 sierpnia 2011

Marmurki

Dzisiaj noc spadających gwiazd... A u mnie nadal mleko na niebie i oczywiście jak tak dalej będzie to nic nie zobaczę :(
A miałam taki piękny romantyczny plan, żeby siąść sobie z moim ukochanym na huśtawce, owinąć się kocykiem i patrzyć w niebo.

Też tak macie, że jak sobie coś zaplanujecie to nie wychodzi?
Grrr :/

No ale przechodząc do biżu, to mam do zaprezentowania delikatny komplecik - bransoletka i kolczyki, z marmurkowymi, niebieskimi koralikami, malutkimi perełkami i elementami posrebrzanymi.




Pozdrawiam :*

10 komentarzy:

  1. ciekawa biżuteria;] podoba mi się:) pozdrawiam: http://zakochanawsztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna biżuteria! <3

    Na moim blogu pojawiła się już pierwsza notka z serii "New faces", która ma na celu przybliżenie Ci osób z ogromnymi szansami na odniesienie wielkiego sukcesu w świecie mody.
    W wolnym czasie - Wejdź, przeczytaj, zobacz i wyraź swoje zdanie :)

    LINK:
    http://show-me-your-emotions.blogspot.com/2011/08/new-faces-first.html

    Pozdrawiam i zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tą nocą spadających gwiazd! Też bym tak chciała, tyle ,że nie mam z kim : D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepiej nigdy nic nie planować. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też nie ma czystego nieba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie byłam za delikatną biżuterią - uważam się za dużą dziewczynę, więc zawsze wychodzę z założenia, że delikatna mnie powiększy.. Jednak ta jest tak urocza, że sama bym ją założyła! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem podobną bransoletkę mam z Turcji! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p