poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Modeliniaczki

Ostanio dużo pracuję nad zamówieniami, dlatego mniej czasu mam na nowe projekty. Miałam zamiar tutaj wrzucać tylko te naprawdę "szałowe" biżuty, a odnoszę wrażenie, że robi się coraz zwyczajniej. Ale to może tylko takie moje myślenie :P
No nic, muszę się spiąć w sobie i zrobić coś szalonego ;)

Dwie "niedziele" pod rząd to dla mnie trochę za dużo... Skręca mnie, bo nie mogę wtedy zająć się moimi biżutkami,a przynajmniej nie wypada :P Trzeba odpoczywać.
Jednak ja odnoszę wrażenie, że dla mnie to "nicnierobienie" jest bardziej męczące :P

A Wam jak mija długi weekend?


Modelinowe wkręteczki:


9 komentarzy:

  1. Małe śliczności ! ^^ Niezapominajki !
    Cudo <3

    Pozdrawiam:*
    love-arts
    u mnie nowy post

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne kwiatki:p

    www.chatka-morella.blogspot.com - zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczne :) czesto mialam chec sie zajac modelina ;)
    Zapraszam do mnie, jest nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. będziesz sprzedawać swoje dzieła? Są przepiękne! :)
    ja kiedyś też marzyłam o zrobieniu sobie jakiegoś wisiorka lub kolczyków, ale boję się, ze nic mi nie wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super. ;) gratuluje zdolności. ;) bo ja niestety nie mam cierpliwości do takich rzeczy. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. oho, ja kiedyś zrobiłam podobne ale wiszące, jeśli znajdę to wrzucę u siebie zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje bardzo:)
    wow..ile to trzeba mieć cierpliwości!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajne :P zapraszam : http://pastelova.blogspot.com/
    obserwujemy ? : *

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p