sobota, 6 sierpnia 2011

Perły księżnej.

Brak chęci i motywacji do wszystkiego. Ogarnia mnie wszechpotężna "niemoc".
Do tego dołujący brak planów na sobotni wieczór...
Sama. W domu. Przed TV. Z moimi koraliczkami i narzędziami.
Trudno, będę musiała to jakoś przecierpieć.

Wyskrobałam ostatnio bransoletkę.
Ech... Niech nikt mi nie mówi, że nawlekanie koralików na żyłkę jest proste :/ albo ja miałam jakieś lewe ręce, albo te koraliki były nieposłuszne :/ 3 razy mi wszystkie koraliki "uciekły" z żyłki xD Myślałam, że oszaleje :D

Ale w końcu się udało.
I jest:




Szklane perły, koraliki ażurkowe i elementy posrebrzany.
Regulowane zapięcie.

14 komentarzy:

  1. nigdy nie lubiłam nawlekać koraliki :<
    Zawsze coś nie tak było ;o
    ale efekt końcowy śliczny! :)


    zapraszam częściej http://szaroscgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też robię własnoręcznie biżuterię, jak mi się nudzi ! ;D
    zapraszam do mnie : www.just-ourgeneration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Biżuterie tutaj są przepiękne . !

    marysia-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie wygląda, zapraszam znów do siebie ;)
    http://inspiracje-kombinacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jestes niesamowita! tez lubię tworzyc wlasna bizuterie ale najczesniej nie chce mi sie lub nie mam pomysłu ;D
    życze powodzenia z biżuterią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna! gdzie kupujesz materialy do ozdoby kolczykow czy wisiorkow? to co naklejasz (?) na bizuterie?

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za miłe komentarze :)
    Oczywiście odwiedzę wasze blogi ;)

    A. kupuję tylko odpowiedni papier i klej do decoupage i sama drukuje wzory ;) Często się nie udaje bo papier jest delikatny, ale jakoś daję radę ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p