poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Zaplątana!

No i porobione :(
Taka cudowna pogoda, a ja...
Ja chora...
Dostałam zapalenie ucha i w efekcie muszę brać antybiotyk. Przez niego nie powinnam teraz wychodzić na słońce, żeby uniknąć przebarwień :(
Czyli najbliższy tydzień siedzenia w domu, a wychodzenie tylko w długich spodniach i długim rękawie :(
Gorzej być nie mogło...
Do tego ten ból głowy i ucha... grrr....

Ostatnio zrobione:
Bransoletka.
Ogólny miszmasz - oczka z drutu posrebrzanego połączone w dwa plątające się ze sobą łańcuszki. A jakby tego było mało, całe mnóstwo koraliczków, kwiatuszków, kryształków, elementów posrebrzanych itp. Wszystko w odcieniach srebra i perłowego połysku z transparentnymi dodatkami.




Pozdrawiam i życzę, przynajmniej Wam, udanego dnia :)
Buz :*

19 komentarzy:

  1. ojj współczuję ://
    ładna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bransoletka:)
    I współczuje zapalenia ucha zyzce szybkiego powrotu do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ śliczna, subtelna i kobieca! Zdrowiej koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna bransoletka.
    Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, taka delikatna..idealna na lato :)

    Wracaj do zdrowia !

    Pozdrawiam:*
    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. boska ;)
    ojj biedastwo ;) wracaj do zdrowia !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. beautiful bracelet- looks like it will go with everything!
    Come follow my blog hun :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdrowia życzę! :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli sama ją zrobiłaś, to jestem pełna podziwu. Świetny, inspirujący blog:)

    OdpowiedzUsuń
  10. szybkiego powrotu do zdrowia, nie zazdroszcze stanu bo za oknem taka pogoda... ale miejmy nadzieję że szybko wszystk będzie ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej ja też zajmuję się wyrobem biżuterii,robisz świetne rzeczy.Sprzedajesz je gdzieś?

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczna bransoletka ! współczuję choroby!

    OdpowiedzUsuń
  13. Caroline Love Vintage - sprzedaję jeśli ktoś jest zainteresowany ;)

    Dziękuję za miłe komentarze :)))

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p