piątek, 2 września 2011

Pomarańczowo mi!

Wybaczcie, że nadal nie nadrobiłam Waszych wpisów... Ale wszystko dzieje sie ostatnio tak szybko, że nie wyrabiam :(
Część z Was zaczęła właśnie rok szkolny, inni  przygotowują się do kampanii wrześniowej, każdy ma jakieś swoje zajęcia, dlatego myślę, że jesteście w stanie mnie zrozumieć ;)

Biżuteria ostatnio leży i kwiczy... Koraliczki płaczą zamknięte w kuferkach, biadoląc, że nie mogą przepoczwarzyć się w jakieś małe dziełko. Narzędzia obdzierają się z gumowej powłoczki z żalu, a kleje ze złości aż się ścinają...
A ja mogę im jedynie powiedzieć cichutkie "przepraszam" i wrócić do codziennych obowiązków.
Mam nadzieję, że to szybko się zmieni.

Do zaprezentowania mam wisiorek, robiony na zamówienie dla jednej z blogerek ;)
Pomarańczowe serduszko, masa wiszących pierdółków i koraliczków.

A wygląda tak:
klik






Pozdrawiam,.

PS. Trzymajcie kciuki, żeby wszystko poszło tak jak chcę ;)

9 komentarzy:

  1. bardzo ładny :) fajne zawieszki. trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są przecudne !
    Masz talent !

    Pozdrawiam:*
    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna biżuteria ;)

    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super kolce .. a robisz tez z piorkami ? do mnie na outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co racja to racja, wrzesień sie zaczął i każdy a zwłaszcza uczniowie 3 klas LO maja co robic ;c
    Bardzo fajna bizuteria :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo za odwiedzenie mojego bloga!

    PIĘKNA biżuteria!!!

    Zapraszam również na rozdanie na moim blogu :)

    Amethyst...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p