czwartek, 8 września 2011

Słodko!

Dlaczego ten czas leci tak nieubłaganie? Dopiero był wtorek, a tu już czwartek... Nie nadążam...

Z biżuterią dzisiaj troszkę ruszyło - zrobiłam małe zamówienie na elementy do biżuterii, bo zostałam poproszona o zrobienia bransoletki, do której materiałów niestety nie miałam. Ale opłaciło się, bo przynajmniej wzięłam do ręki narzędzia i troszkę poszalałam z bizuterią ;) 
Przecież musiałam przetestować wszystko co zamówiłam xD

A teraz do rzeczy:

Kolejny naszyjnik szydełkowy. Z różyczkami w słodkim kolorku. W rzeczywistości moim zdaniem jest on bardziej koralowy, ale z lekką nutą różu - mój aparat nigdy wiernie nie odda kolorów :/



Polecam kliknąć żeby powiększyć fotki.

Pozdrawiam :*

6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ten naszyjnik :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh tlyko wiesz mi mówili i ówili, a ja i tak się nie słuchałam ^^ więc i tak w ątpię żeby ktokolwiek się dot ego ustosunkował na plus ;))
    ajj i też żałuje, że już mnie nie ma w liceum ;(( masakraaaa tak fjanie ta byłooo

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny naszyjnik;]pozdrawiam i zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie mi się podoba, boskie kolory ma!
    http://inspiracje-kombinacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. woah, śliczny jest!
    http://pearlbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny :) i jaki oryginalny!
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p