środa, 28 września 2011

Słoniowa para młoda

Coś ostatnio spać nie mogę :/
Chodzę spać późno, żeby nie marnować czasu na leżenie i przewracanie się z boku na bok, a i tak wstaję przed 8.00.
 No racja - nie mam co narzekać - mam dłuższy dzień... Ale mimo samoczynnego budzenia wcale nie jestem wyspana... Wczoraj bolała mnie przez to głowa, dziś pewnie będę chodzić przymulona...
Nawet melisa na noc nie pomaga...
Musze coś innego wymyślić.

A w tym nocnym siedzeniu, powstają różne cuda :)
Np. słoniowa para młoda :)



 Parka na szczęście :)
Idealnie nadadzą się jako dodatek do prezentu dla młodej pary, a nawet jako ozdoba na tort weselny :)
Całość szydełkowana.
Można zamówić także dodatkowe ubranka :)

Pozdrawiam :*

6 komentarzy:

  1. No ja bardzo nie lubię tego uczucia i już nie powrócę do tej firmy, bo z kremem z serii Pure&Natural robił to samo, do tego miał beznadziejny, chemiczny i alkoholowy zapach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja firmę Nivea już skreśliłam . Nie odpowiadają mi toniki, żele do twarzy i kremy do twarzy . Coś strasznego ; /

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p