niedziela, 25 września 2011

Tarta z owocami

Niedziela... Jak już pisałam - nie lubię! Bo nie mogę robić tego co lubię. Jedyne co mi pozostaje to czytanie książek i blogowanie... Jak dobrze, że chociaż tyle ;)

Zmyłam moje poprzednie pazurki, których nie zdążyłam Wam pokazać - nie miałam dostępu do aparatu by zrobić im zdjęcia. Walczę ostatnio z metodą malowania pazurków na wodzie (water marble). Będę malować kolejne, które już postaram się już pokazać :) o ile oczywiście będą się do tego nadawać ;)

A jeśli chodzi o tytuł wpisu - pewnie niejedna z Was pomyślała, że podam jakiś smakowity przepis albo coś takiego... Muszę Was zasmucic moje drogie ;) niestety nie chodziło o nic zjadliwego :p Chyba, że ktoś lubi konsumować modelinę - bo właśnie z niej wykonałam moją tartę.
A oto dowód:



Tarta w moim wykonaniu z truskawkami i pomarańczami.
Zastosowanie - noszenie na uszach :p

Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Bardzo apetyczna;)

    pozdrawiam kateandhandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda pysznie :) aż chciałoby się ją zjeść :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p