sobota, 10 września 2011

Zwierzęce motywy

Ranyyy...Żeby mi się tak chciało jak mi się nie chce!!!
Czy tylko ja mam takiego lenia?

Oczywiście robić kolczyki to mogę .. Jasne! Do tego co ciągnie!
A to co trzeba to ma się samo zrobić :/
Zła na siebie jestem!

Ale biżuteria jest :P
Motywy zwierzęce w decoupage'u:


Panterka 



Panterka niebieska


 Wężowa skóra :p



Pozdrawiam i całuję :*
 ______________________

Edit:

Jeśli macie na nie ochotę to sprzedam po 8zł para. (+koszty przesyłki do uzgodnienia, już od 2zł)
Mogę wystawić na Allegro.
Buziak :*

17 komentarzy:

  1. uwielbiam dodatki ze zwierzęcymi motywami! ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna panterka w postaci kolczyków numer 1 :)

    http://from-love-to-shoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza para jest śliczniutka:D A czego tak ci się nie chce? :P

    może wpadniesz do mnie? ;)
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. te z pierwszej fotki wpadły mi w oko :) i też chciałabym żeby mi się chciało tak jak mi się nie chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się te pierwsze kolczyki :)) są super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog!!:)
    Zapraszam do mnie

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Są cudne, MEGA ! ;DD

    http://asiaa-przybycien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne :> Kiedy nowa notka ? :>>

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz naprawę świetny blog!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Decoupage górą;] I jak cudownie to wyszło;) akurat do jakiejś sesji pt."Safari" :) pozdrawiam i zapraszam do mnie, zachęcam do komentowania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. robisz bardzo ładną biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. te są świetne !
    dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p