niedziela, 2 października 2011

Blask kryształu

Wyjechałam do Krakowa... Wkrótce zacznie się nowy rok akademicki i powoli się do niego szykuję... Znowu będzie masa nauki, mało czasu, ogromne plany imprez, nieprzespane noce... Achh Lubię to! Choć z pewnością będą momenty w których zacznę narzekać, że doba powinna mieć 50h :)


Ale oczywiście, pakując się popełniłam największą zbrodnię mojego życia. Zabrałam ze sobą biżuterię, ale nie wzięłam aparatu :(
Biżu czeka w szufladzie, na publikację, a ja nie mogę nic z tym zrobić. Muszę przeczekać jeszcze tydzień. Ale to szybko minie :)

Na pocieszenie wrzucam kolczyki z kryształami. :)



Pozdrawiam i życzę powodzenia, wszystkim którzy od jutra zaczynają studencki maraton :)

5 komentarzy:

  1. jak bardzo chcialabym miec ten jeszcze jeden tydzien wolnego jak Ty mialas, ja moj rok akademicki zaczelam juz tydzien temu...
    ale na szczescie moj plan rowniez pozwala mi na tworzenie moich swiecidelek, 3 dni wolnego w ciagu tygodnia bedzie dwalo szanse na rozleniwienie sie. wracaj po aparat szybko i pokazuj co stworzylas ;)
    http://inspiracje-kombinacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. a my będziemy ciekawsze żeby zobaczyć ją za tydzień ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję pięknie za odwiedzenie i skomentowanie mojego początkującego bloga ;))
    Ps. widzę u Ciebie sporo kreatywnych cudów, kolczyki perełki jak dla mnie bomba lubie takie klimaty ;), a to co potrafisz wyczarować szydełkiem zwala mnie z nóg! ;D

    http://megansath.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodałam do obserwowanych :) Liczę na to samo. Po za tym śliczne te twoje kolczyki! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p