sobota, 22 października 2011

Jesienne szydełkowce

Oczywiście znowu zapuściłam bloga, ale brak czasu daje o sobie znać (wiem, zawsze na to narzekam :P ).

Druga sprawa, to brak rzeczy, o których mogłabym napisać. Uczelnia, mieszkanie, uczelnia, mieszkanie, impreza, uczelnia, mieszkanie, uczelnia, dom i tak w kółko... Nie specjalnego ;)


Dlatego nie bedę sie rozpisywać i wrzucę duuuużą dawkę jesiennych szydełkowców :)
Do oglądania, przebierania, komentowania i zamawiania :)














Zachęcam do oglądania na bieżąco biżuterii na drugim blogu - podziomka.pinger.pl - wrzucam je hurtem, potem pokazują się automatycznie. Codziennie można znaleźć coś nowego :)

Pozdrawiam i całuję :*

3 komentarze:

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p