sobota, 5 listopada 2011

Let Us Be Your Skin - Konkurs !!!

Dziewczyny!

Mam dla Was świetną wiadomość :)
Wraz z firmą Let Us Be Your Skin, produkującą przecudną biżuterię, organizuję konkurs :)


Co można wygrać?

Przewidziane są dwie nagrody.
Pierwsza z nich to dowolny komplet: wisiorek + kolczyki, druga - dowolny produkt dostępny w ofercie firmy Let Us Be Your Skin.
Biżuterię można przeglądać i wybierać tutaj www.facebook.com/LetUsBeYourSkin oraz tutaj http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=23293142



Co należy zrobić, żeby wygrać?

1. Polubić stronę Let Us Be Your Skin na facebooku:  www.facebook.com/LetUsBeYourSkin

2. Na facebooku udostępnić jedno ze zdjęć biżuterii Let Us Be Your Skin (należy je wybrać z powyższej strony i kliknąć pod nim "Udostępnij"), a udostępniając należy napisać przy nim informację o konkursie, dodając link do tej notki.

3. Dodać  do obserwowanych jeden z moich blogów (bizuteryjka.blogspot.com lub podziomka.pinger.pl - zależnie od tego, gdzie masz bloga) - jeśli nie posiadasz własnego bloga, ten punkt możesz ominąć.

4. Pod tą notką zostawić komentarz ze swoim adresem e-mail.


Kto wygra?

Nagrody dostaną osoby, które zdobędą najwięcej like'ów pod opublikowanym przez siebie zdjęciem na tablicy.
Postarajcie się ich nazbierać jak najwięcej do 19.11.2011r. do godziny 20.00 - wtedy też zakończy się konkurs.



Jak pomóc sobie w wygranej?

Warto dodać na swoim blogu notkę z informacją o konkursie i linkiem do Waszego zdjęcia na facebooku, by nie tylko znajomi mogli  Was like'ować!

Życzę powodzenia!

A na zachętę zostawiam Wam kilka zdjęć z biżuterią:








Pozdrawiam i całuję!

25 komentarzy:

  1. Biorę udział :)
    Lubię na FB jako Patrycja P.
    Lubię na pingerku jako patip88
    Lubię na blogspocie jako Amethyst
    link do notki na Fb : http://upload.facebook.com/photo.php?fbid=311167778908815&set=a.203549483003979.62617.100000467877607&type=3&theater
    mój e-mail : patrycja.przerada@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super :) ale ja się niestety nie zgłosze ;) dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymieniamy się paczkami? :) magic_machine@wp.pl wyślij mi swoje dane

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super !:)
    pozdrawiam i zapraszam: http://zakochanawsztuce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się ;)
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlesz mi dane? Bo w sobotę chcę wysłać paczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. :D kochana zapomniałaś chyba przesłać danych, albo po prostu mi nic nie przyszło :( jeszcze raz podaję e-mail magic_machine@wp.pl :)A ty kiedy wysyłasz swoją paczuszkę?:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się !
    Polubiłam stronkę na facebooku .
    Oto link do notki na fejsie : http://www.facebook.com/photo.php?fbid=216755771729854&set=a.205292772876154.50152.100001862986503&type=3&theater
    mój e-mail - rubbivpicture@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaa , nie działa bo może skopiowałaś link razem z dwukropkiem ! :] :p

    OdpowiedzUsuń
  10. No to nie wiem , a może teraz : http://www.facebook.com/photo.php?fbid=216755771729854&set=a.205292772876154.50152.100001862986503&type=3&theater . Mi tam działa ! :] :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Film naprawdę gody polecenia, przynajmniej mi przypadł do gustu ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. super :)
    Zapraszamm do mnie po dlugiej nie obecnosci

    OdpowiedzUsuń
  13. No nie wezmę udziału w konkursie, ale zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog!!!!!!!!!!!!:)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiem ze za późno ale zgłaszam się.
    Klikałam.:)
    Obserwuję.
    karolina1231491@wp.pl
    Mój facebook:
    http://www.facebook.com/karolina.mularczyk
    niestety nie dodam notki bo jest już za puźno ale w następnym konkursie napewno dodam : )
    Czekam na zakończenie konkursu i wyniki : )
    Świetny blog : D

    OdpowiedzUsuń
  17. zapraszam na Candy!
    http://inspiracje-kombinacje.blogspot.com/2011/11/candy.html

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p