piątek, 25 listopada 2011

Wyniki konkursu - Let Us Be Your Skin

Ze sporym opóźnieniem, ale mialam problemy z dostępem do internetu :(

Nagrody lądują u:
Ametyst... - http://www.blogger.com/profile/13304172033472666784  - komplet bizuterii (wybrany wisiorek + kolczyki)
oraz
kii - http://www.blogger.com/profile/17834129192407988846 - wybrane kolczyki

Gratuluję!

Proszę Was o kontakt  z Let Us Be Your Skin na mail:
let.us.be.your.skin@gmail.com

Proszę piszcie z mailów które mi podałyście w zgłoszeniu - w ten sposób Wasz mail zostanie zweryfikowany :)

Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. dziękuję :**** Ależ się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się cieszę ! Dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na odpowiedź na e-mailu .

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny blog:)

    Jestem tu nowa, zapraszam do siebie + dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem tu pierwszy raz i naprawdę mi się podoba ..
    Na pewno będę wpadać częściej ;]
    Obserwuję
    pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p