niedziela, 25 grudnia 2011

Kwiatowe kule

Święta pełną parą.
Mi osobiście humorek nie dopisuje... Ostatni tydzień był ciężki, pełen zmian i nie za bardzo radzę sobie z nową sytuacją... Ale... Do wszystkiego da sie przywyknąć :) Mam nadzieje ze i tym razem tak bedzie :)

Wczoraj dodatkowo się zezłościłam, bo jak zwykle na święta sie pochorowałam. To już chyba jakas rodzinna tradycja, ze w Wigilię nie moge wstac z łóżka i okazuje się ze mam gorączkę.

Mnóstwo wolnego czasu. Można odpocząć i porozmyślać. I tak właśnie upływają mi kolejne godziny :)

A dla Was, a dokładniej dla uciechy Waszych oczu mam takie oto zdjęcia mojej twórczości ;) :p :






Kule z różyczek, w różnych kolorach. Niektóre z zawieszkami niektóre bez :)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę Wesołych pełnych radości Świąt :)

10 komentarzy:

  1. Ja też chora:D
    nie martw się nie jesteś sama , która zawsze na najważniejsze okazje lub święta choruje :(

    OdpowiedzUsuń
  2. właściwie próbuję już któryś raz rozszyfrować w jaki sposób je uformowałaś w kule, całkiem świetnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna birzuteria.!!!

    Obserwuje,komętuje licze na to samo:
    uroda-moda-bloga.blogspot.com

    Pozdrawiam Serdecznie i życze udanego sylwestra.!

    OdpowiedzUsuń
  4. "I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!" Rozśmieszyłaś mnie ;) podoba mi się twój blog + dodałem się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowite! te świąteczne urocze:) też miałam się kiedyś wziąć za robienie bizuterii, ale lenia miałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolczyki i zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. srebrne najbardziej mi sie podobają :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p