niedziela, 4 grudnia 2011

Wymianka :)

Ufff...

Wreszcie udało mi się dopaść komputer :D
Weekend w domku. Powinnam być odprężona i szczęśliwa...
Niestety ugnoiłam się jeszcze bardziej niż w Krakowie xD Chyba potrzebuję tygodnia wolnego!

Dodaję notkę z zaległą wymianką.
Paczka doszła już prawie 2 tygodnie temu, niestety ze względu na to, że byłam w Krk otworzyłam ją dopiero niedawno.

Paczuszka była z wymianki z Oliwką

A oto jej zawartość :

Próbki kosmetyków, to coś co uwielbiam!
Do tego korektor pod oczy, nad którego kupnem zastanawiałam się już dawno! - Strzał w dziesiątkę :)
I... Coś co mnie urzekło :) Plecione z muliny bransoletki.
Podziwiam wszystkich którzy potrafią się zmobilizować aby zrobić jakąś do końca!

Dziękuję Oliwko za cudowności :)

Pozdrawiam i całuję :*

2 komentarze:

  1. :) Cieszę się, że paczka ci się spodobała, mi twoja także ;) Jest extra, w dzisiejszej stylizacji pokazałam łańcuszek od ciebie <3 Zakochałam się w nim ;* Dziękuję kochana:*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p