niedziela, 8 stycznia 2012

Zaproszenie do walca ;)

Nie wiem jak u Was, ale i mnie zima szaleje! Śniegu nasypało i jest go aż (!) po kostki xD hihi
Ale podejrzewam, ze nie ma się z czego cieszyć... Śnieg jest niesamowicie mokry i ciężki. Do tego temperatura na plusie... Podejrzewam, ze za parę godzin będzie wieeelka ciapa zamiast pięknego zimowego widoku.

Z biżuterią ostatnio u mnie krucho. Rzadko powstaje coś nowego, mimo ze niesamowicie kusi mnie żeby siąść spokojnie i "zmarnować" cały dzień na skręcaniu błyskotek. Czas niestety goni. Ostatnia przeprowadzka w Krakowie nieźle mnie wymęczyła. Teraz czas zabrać się ostro za naukę, bo sesja za pasem.

Co ostatnio udało mi sie "wyskrobać" ?
A no taki jakiś fikuśny wisiorek.
Pozostawiam go do Waszej oceny :)


12 komentarzy:

  1. Bardzo ' fikuśny ' , ale również bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Starsznie podoba mi się biżuteria, którą robisz, szczególnie z motywem flagi i wampirów. Super. zapraszam na www.imagination-vinet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też zasypało ;/ niestety;[

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wisiorek:)
    Świetny blog:)
    Obserwujemy ?- ja obserwuje już a ty zaobserwujesz:)?
    http://naszblog1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. nie tylko u Ciebie jest śnieg:P w końcu posypalo troszke,ale zaraz bedzie chlapa i tyle po nim zostanie jak zwykle :)
    co do Twoich 'blyskotek' podziwiam Cie,na pewno wkladasz w nie duzo pracy i wysilku i to widac :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny,modny i elegancki.
    Zastanawiam się tylko jak to zrobiłaś....
    Ale to już pewnie Twoja tajemnica ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p