sobota, 3 marca 2012

Pierścionek - Krzyż oraz wymianka

I po sesji!
Tak, wiem, powinnam to napisać już jakieś 3 tygodnie temu, ale niestety tyle ostatnio się u mnie dzieje, że nie nadążam ze wszystkim.

Dziś piękna słoneczna sobota, spędzona w domku :) Czego chcieć więcej ?

 Wczoraj przyjechałam do domu, patrzę, a na biurku czeka na mnie paczuszka od Oliwki :) , a w niej same cudowności: kremik do rąk o prześlicznym zapachu, maseczki do twarzy i kosmetyki do włosów. No i oczywiście urocze kolczyki :)

Ślicznie dziękuję :)

A teraz coś co ostatnio wyskrobałam -  pierścionek z motywem Krzyża, na 2 palce:



Udanej, słonecznej soboty :)
Pozdrawiam i całuję :*

8 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że sesja zaliczona! :) ładny pierścień.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ten krzyż ! xd obserwujemy ? xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo podobny pierścionek. Są świetne.
    Obserwuję, liczę na rewanż.
    rousseroulette.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten pierścionek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja piękną, pachnącą wiosnę, której promienie słoneczne wpadają przez moje okno w pokoju spędzam dziś w łóżku :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog.;]
    Obserwujemy.?
    http://forever-young112.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ciekawy blog a ten pierścionek jest bardzo fajny !!!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p