sobota, 21 lipca 2012

Kwiaty

Od poniedziałku zaczynają mi się praktyki... Niestety mogę mieć przez to okrojony dostęp do internetu, przez co znowu mogę nieco rzadziej do Was zerkać :( Posty natomiast przygotuje automatyczne, więc nadal będziecie mogły znaleźć u mnie nowości :)

Ale to tak tylko na marginesie ;)

Lato nie dopisuje.. U mnie nadal szaro i ponuro, dlatego wprowadzam odrobinkę koloru, chociaż na monitorze ;)

Kolczyki wykonane z akrylowych kryształków.








Pozdrawiam i całuję :)
Biżuteryjka


19 komentarzy:

  1. ale śliczne te kwiatuszki :)te akrylowe kryształki wyglądają jak szkło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, kwiatowe kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te pierwsze jakie cudeńka śliczne :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Te przeźroczyste - extra !

    - zapraszam do mnie =)
    PS: myslałas o wyłączeniu weryfikacji obrazkowej ?

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kolczyki. :)
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga^^
    cosmicdays.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne :) P.S. też mam na imię Sylwia! i mam bloga o modzie <3
    dodałam się i liczę na rewanż. sorry za spam, czytałam twoje info ale nie mogłam się powstrzymać <33 pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne :) masz talent ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog! ;)
    Zaglądniesz do mnie ;)?

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarne i białe mnie porywają

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p