wtorek, 17 lipca 2012

Pastelowe krzyże

Dawno mnie nie było...
No cóż.
najpierw nie było czasu, potem jakoś nie mogłam się przemóc... Nie mogę się przyzwyczaić do zmian wprowadzonych na blogspocie. Jedni mówia, że wola pisać tutaj niż gdziekolwiek indziej, ja znowu uwielbiam mojego  Pingera ! - Tam wpisy pojawiają się więc regularnie ;)

Ale mam mocne postanowienie poprawy i postaram się tu zaglądać o wiele częściej.
Niestety nie mam już szansy nadrobienia Waszych wpisów bo się tego mnóóóstwo nazbierało, ale przejrzę tyle ile dam rady.

Na dziś przygotowałam 2 bransoletki, w słodkich pastelowych kolorach.





Taki wczorajszy wybryk :)

Zapraszam także na pingera na wielką wyprzedaż biżuterii. Kolczyki już od 1zł :)
WIELKA WYPRZEDAŻ

Pozdrawiam, całuję i śmigam czytać Wasze wpisy!
Miłęgo dnia :)

18 komentarzy:

  1. ładne kolory!:)

    Zapraszam na nowy wiersz:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory :D
    Cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, dziękuję bardzo mi miło, dzięki za odwiedziny! :) Bardzo ładne kolorki, choć za krzyżami w biżuterii za bardzo nie przepadam.

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne kolory *.* Zakochałam się w tej bransoletce w kolorze miętowym *.*
    Jeżeli znajdziesz chwilę zapraszam do siebie, może blog ci się spodoba i będziesz wpadać częściej! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne bransoletki! Kolory mi się spodobały! :) Ja w życiu bym takich nie zrobiła własnoręcznie ;) Więc podziwiam :) A ogólnie bardzo fajny blog, więc obserwuję :) W wolnej chwili wpadnij do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne kolory! :)
    pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się kolor niebieskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mega! :) Kochana, pisz ceny pod wyrobami, na pewno będą chętni na kupno tych cudeniek :) (ja na pewno ;D )

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p