poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Fioletowy sutasz

Jak Wam mijają ostatnie dni wakacji?
Szkoda, że tak szybko przeleciały...

Ja na szczęście mam jeszcze wolny caaaały wrzesień :D
Ale niestety nie będzie już tak ciepło jak w lipcu i najpewniej spędzę go w domu.

Może wkrótce pokażę Wam kilka zdjęć z mojego "odmładzającego" wypadu do Parku Miniatur ;)
Niech no tylko odzyskam aparat!

A na razie musicie pocieszyć się bransoletką z sutaszu :)
Co prawda nie jakaś niesamowicie rozbudowana, ale zawsze coś :)





Nie rzucające się w oczy zapięcie :



Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładna :)

    Obserwuję i zapraszam : poczujsiejakpowietrze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa bransoletka :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam twojego bloga! ♥

    Proszę wbij : www.kurka-rurka.blogspot.com
    Bardzo mi zależy żebyś obserwowała mojego bloga : *
    Ja się na pewno odwdzięczę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog :)
    a biżuteria rewelacyjna, nie podobna do tych wszystkich badziewnych wyrobów,co to teraz każdy może sobie sprzedawać :d

    http://keepcalmandbeyouself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, cudowne rzeczy robisz ♥___♥
    Wakacje? Za szybko zleciały, zdecydowanie. Jeszcze tylko tydzień, masakra :/

    Przy okazji zapraszam na mój blog. Zajmuję się dodawaniem t-shirtom nowej duszy. Zajrzysz?
    www.dwtshirts.blogspot.com
    Polub mnie na facebooku - Dirty Wings t-shirts.

    Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcesz zdobyć nowe doświadczenie? Podzielić się z ludźmi swoimi przemyśleniami? Chcesz pokazać swoją pasję? Zawsze chciałaś pisać na przeróżne tematy, a nigdy nie miałaś możliwości udostępnienia tego? A może interesujesz się dziennikarstwem i chciałabyś się sprawdzić?

    Cokolwiek, by Tobą kierował - młodzieżowy portal SilesiaYoung szuka osób, które z czystej przyjemności pisałby artykuły. Nie trzeba pisać regularnie, a wybór tematu zależy tylko od Ciebie.

    Jeśli jesteś zainteresowana to pisz na email: viktoriaskrzypiec@vp.pl - odpowiem na każde pytanie

    Przepraszam za ten komentarz, który niezaprzeczalnie jest spamem, ale szukam dziennikarzy właśnie tutaj, na blogspocie. Jeśli mogłabym prosić o skasowanie potem tego komentarza - byłabym wdzięczna.


    www.silesiayoung.pl

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p