wtorek, 28 sierpnia 2012

Ombre

Jak pewnie wszystkie wiecie, w ostatnim czasie wszędzie królowało i nadal króluje ombre.
Chyba najpopularniejszą jego formą było ombre na paznokciach :)
Także ja skusiłam się na takie malowanie i bardzo przypadło mi ono do gustu.
Malowałam w ten sposób pazurkaski przez dobre kilka miesięcy
Kilka z nich postanowiłam Wam pokazać i poddać Waszej ocenie:


 Te powstały oczywiście na Euro 2012 - stąd narodowe barwy :)
dodatkowo, pochwalę się, że tymi pazurkami udało mi się zdobyć nagrodę w konkursie organizowanym przez sklep alledrogeria.pl :)


Kolejne, niebieskie, kolory układające się w łuczek:
 


Moje ostatnie - można zauważyć zmianę kształtu paznokci :)



Niebieściutkie, z delikatnym przejściem:
 

"melonowe" :)
 

Brązowo pomarańczowe:



A wy próbowałyście tak malowac paznokcie?
Wychodziło Wam?
Podobają się Wam takie malowanki?

Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. wszystkie są śliczne, ale najbardziej do gustu przypadły mi te z 3 zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uczę się cały czas tego zdobienia ale do ideału mi daleko

    OdpowiedzUsuń
  3. Są śliczne, ale te paznokcie to chyba nie naturalne? xD
    Dłuuuuuuuuuugaśśne ;*


    Zapraszam do mnie: moda-me-gusta.blogspot.com.

    Nowy post- zakończenie trasy Lata z Radiem cz.1.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie naturalne te pazurki są!
      widać po długości, że rosną, skracają się...
      Nie mam ochoty niszczyć sobie paznokci żelami/akrylami, skoro same ślicznie rosną :)

      Usuń
  4. uwielbiam ombre ! ♥
    próbowałam malować w ten sposób paznokcie, ale nie za szczególnie mi to wyszło ;p
    no cóż muszę jeszcze poćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne są, próbowałam takie sobie zrobić, ale nie wychodzi : P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kształt z ostatnich zdjęć podoba mi się najbardziej. :) Ja również robiłam ombre na swoich paznokciach, wygląda to prześlicznie! Niestety, na zdjęciach wyszło paskudnie, więc się nie pochwaliłam na blogu. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog : D
    Obserwujemy i liczymy na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo własnie mam na paznokietkach ombre :D
    genialnie CI to wyszło ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki ;* Podobają mi się, ale mam trochę za krótką płytkę na taki manicure :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja próbowałam i mi wyszło średnio :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się podobają bardzo twoje paznokietki:)
    Ale obawiam się, że sama nie podołałabym zadaniu:)

    Świetny blog:)

    Cudna biżu:)

    Obserwuję liczę na rewanż i zapraszam do siebie:)

    Pozdrawiam Cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne paznokcie :]
    Kiedyś próbowałam tak pomalować ale skutki były inne :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Super paznokcie ;)
    Ja próbowałam ale nie za ładnie wyszły :D

    OdpowiedzUsuń
  14. superowe też tak kiedyś robiłam:)
    polecam mój blog do obserwowania ja już twój obserwuję:)

    http://justys1993.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne ombre!!!!! i jakie długie pazurki ^^ :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p