czwartek, 2 sierpnia 2012

W marynarskim stylu

Praktyki powoli dobiegają końca :)
Ale trochę szkoda, bo spodobało mi się siedzenie w szpitalu i nadzorowanie pracy urządzeń w labolatorium analitycznym.
Trzeba przyznać, że co praktyka, to praktyka! Przez te 2 tygodnie nauczyłam się dość sporo nowych rzeczy i odkurzyłam mnóstwo wiedzy z dwóch lat studiów.
Nie narzekałam na nudę, pozwalali wszystko dotknąć, spróbować zrobić, dzielnie odpowiadali na pytania. krótko mówiąc - lepiej trafić nie mogłam! Spotkałam się z osobami z mojego kierunku, które żaliły się, że praktyki to taki 'badziew', nic nie idzie się nauczyć, wszystkie zajęcia ograniczają się do mycie probówek i ich opisywania. U mnie bylo calkowicie na odwrót, z czego bardzo się cieszę :)


Uuuu dawno się tak nie rozpisałam ;)

Moje wakacje w takim razie uważam już za całkowicie otwarte. Wiem, trochę późno ;) Za to teraz czekają mnie 2 miesiące błogiego lenistwa!

Biżuteria na dziś:
Musi być wakacyjnie!
Przedstawiam bransoletkę ze sznurka i koraliczków. Mi kojarzy się z marynarskim stylem.
A Wy co myślicie?





Nie wiem czy zauważylyście, ale mój blog dorobił się ostatnio kilku zmian - np poszerzenia okna tekstowego i nowych 'zakładek' na górze strony. Mam nadzieję, że umili Wam to przeglądanie mojego bloga :)

Pozdrawiam i ściskam mocno :)

14 komentarzy:

  1. wpada w marynarski styl, fajna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się spodobała ;*** Zapraszam na nowy post z wieloma zdjęciami ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ! ; )
    + Zapraszam do mnie : D
    + Obserwuję i liczę na to samo : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam bransoletki tego typu:) Zwłaszcza granatowe, sama mam bardzo podobną:) Pasują do wielu zestawów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna *.*
    zapraszam http://cosmicdays.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ;* Ślicznaaa! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie bransoletki :)
    śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuuuudowna ! ;)
    Dodaje się do obserwatorów jako Twoja 100 osoba i liczę na rewanż
    a-szafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p