piątek, 26 lipca 2013

Kolorowe szaleństwo :)

 Jedna z blogerek napisała do mnie: "Chciałabym kolczyki! Mają być duże i  kolorowe".
W ten oto sposób dałam się ponieść :)
Muszę przyznać, że deczko zaszalałam :)

Dwa wieczory kombinowałam, dobierałam kolory, przekładałam koraliczki z miejsca na miejsce. I w końcu doszło do finału: kolczyki gotowe.
Ostatecznie kolczyki mają 9,5cm długości (bez bigla). Koszłowały mnie mnóstwo pracy, ale myślę, że efekt baaardzo się opłacał :)


 A co Wy myślicie?



Pozdrawiam i życzę miłej nocy :)

12 komentarzy:

  1. Łał, rzeczywiscie pieknie i kolorowo! :) Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe a jednak jest prawdziwe, mam na myśli łabądki z opony :)
    Przepiękny sutasz :)
    dzięki za odwiedzinki u mnie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, tekst pod komentarzami jest najlepszy :)
    Mnie też drażnią zaproszenia do konkursów, spamy otd.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uważam ze są świetne. Ciężka praca się opłaciła : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolczyki! Bardzo kolorowe :)

    Buziaki ;*
    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńka! <3

    Obserwuję bez dwóch zdań.
    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, tylko szkoda, ze takie duze...a moze tylko sie takie wydaja ; ). No nic, i tak niesamowite ; o.

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne, od razu skojarzyły mi się z tęczą :) Zapraszam też do mnie na candy: http://supelkowo.blogspot.com/2014/02/walentynkowe-candy-na-facebooku.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pokusiłaś/eś się o przeczytanie / obejrzenie mojego wpisu, zostaw po sobie jakiś ślad - ale NIE spamuj!
Nie piszcie "zapraszam do mnie", bo tak czy siak staram się odwiedzać blogi komentujących ;) a komentarze zawierające taką treść będą usuwane, podobnie jak te z treścią "obserwujemy?". Jeśli spodoba mi sie czyjś blog to dodam go do obserwowanych, nie trzeba mnie do tego nakłaniać.
I nie reklamować mi tu jakiś konkursów, bo zacznę gryźć!
Dziękuję za uwagę :p